راه اندازی سرویس آنلاین اجاره ماشین سفر آلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

راه اندازی سرویس آنلاین اجاره ماشین سفر آلامو

 

دو ماه پس از سرمایه گذاری در برنامه سوار خطاب Lyft، جنرال موتورز برنامه برای راه اندازی یک برنامه کوتاه مدت اجاره ماشین  با هدف جلب رانندگان بیشتر به این سرویس با توجه به گزارش مجله فورچون اعلام کرده اند.

این برنامه اجاره خودرو در ابتدا ارائه خواهد شد suv ها Chevrolet اعتدال به رانندگان Lyft در شیکاگو – قبل از نورد در بوستون، بالتیمور و واشنگتن، دی سی

اتومبیل خواهد شد برای 99 $ در هفته با توجه به گزارش های رنت ماشین ،. رانندگان خواهد پرداخت 20 سنت به ازای هر مایل، اما این بار کاهش یافته خواهد شد یک بار آنها پیشی 40 سواری در هفته است. اگر یک راننده کامل 65 سواری یا بیشتر در یک هفته، اجاره رایگان است.

GM 500 میلیون $ در ماه ژانویه در سهام 9٪ در Lyft بر اساس این گزارش صرف، به عنوان آن رمپ تا تلاش های خود برای رقابت با حال بارگذاری،.

Lyft موسس جان زیمر می گوید این شرکت بیش از 150،000 برنامه های کاربردی از کرایه ماشین به اندازه کافی خوب برای این سرویس در آن چهار شهرستانها نیست دریافت کرده است، می گوید این گزارش. وسایل نقلیه باید از سال 2004 مدل یا جدیدتر می شود، دارای چهار درب، و با تصویب بازرسی 19 نقطه.

GM خواهد suv ها برای رانندگان از طریق کسب و کار Maven را carsharing خود را، که اجازه می دهد تا مشتریان اجاره ماشین برای عنوان کوتاه به عنوان یک ساعت ارائه، می گوید این گزارش.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: